Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2010 16:00 - Моята мечта за Пловдив
Автор: gerince Категория: Туризъм   
Прочетен: 1787 Коментари: 4 Гласове:
1




 

                                  

   

 

    Родена съм на една древна и кръстопътна земя,в красив,наситен от емоций майски ден.  

    Ден напоен от чистотата на изсипал се дъжд,но и погален от усмивката на слънчеви лъчи.

Това и закрилата на Бог ме правят един  малко меланхоличен,но много усмихнат и щастлив човек,а днес деветнадесет години по–късно,ако някой ме попита:”На кого приличаш?”без да се замисля ще отвърна:”На Пловдив!-моят роден град!”
Та аз съм пораснала из широките му улици и съм се изграждала като човек години наред така както той го е правил.Преживял е всичките ми чувства и навярно за него аз приличам на вълна разтапяща се в гостоприемното,вечно вярно на нея море.

И да!–аз искам най–доброто за моя град,но не спирам да се питам кое е то?!А може би...незнам.Та то не е само едно,а е съвкупност от идеи,мечти и хора,но съм наясно какво искам аз за Пловдив.                                 
     Моята мечта за това място е тук да живеят повече стойностни хора,защото не градът прави човека,а човекът прави града.                                                                                                                                                                       

Ако всички,който живеем тук сме по–амбициозни и по–отговорни ,уважаващи както писаните така и неписаните закони,няма ли да има по-малко плачещи деца,по-малко захвърлени животни.Няма ли ние самите да се чувстваме по-щастливи,а Пловдив да е горд като непроницаемата зима,красив като пъстрата есен,горещт и весел като самото лято,свеж и чист като бялата пролет!

Ако повече хора се борят да оставят следа,ако до всяка следа някой остави още една Пловдив ще пребъде,а нали

            Богат е този,който дава,

            А даващият не беднее

            Щом обич от сърце раздава

            Човек блести,а не бледнее!

 

   Всички заедно да блеснем,градът ни да сияе.Той го заслужава.Древен и вечен!Усмихнат,сияен,–това е моят град.Нека стане културна столица на България.Искам всички таланти тук да се чувстват като у дома си.Само докоснатите от Бог имат силата да правят изкуство!какво повече ни трябва да ги подкрепим?

Нека вместо дрехи по терасите да има цветя и гордо да се вее българското знаме нека всеки дошъл тук да остави част от сърцето си.

Пловдив е едно от цветята на България,нека ние гражданите  на този град сме неговата почва,защото е жестоко сред бурени да бъдеш цвете!

Ние сме лицето на града и той започва от нас!А каква е твоята мечта за Пловдив?

Протягам ръце към лазурното,нежно небе.На тази земя искам да изживея живота си.Нека пловдивчани застанем зад каузата градът ни да се превърне в магия.

Нека Бог пази Пловдив!

Бог да пази България!



Тагове:   България,   нека,   нежно,   “това,


Гласувай:
1



1. анонимен - Браво от Тони
12.12.2010 11:38
Прекрасно написана мечта! За едно деветнадесет годишно момиче определено имаш дар слово.И сега един приятелски съвет-обърни внимание на правописа и използването на "И и Й"
цитирай
2. gerince - Благодаря
12.12.2010 11:45
Благодаря от сърце!За мнението и съвета.Винаги съм държала на това да се говори и пише правилно и съм обедена,че в най-скоро време ще се усъвършенствам.Това е първият ми коментар и много ме зарадва.Благодря отново
цитирай
3. анонимен - Браво от Тони
12.12.2010 14:58
В днешно време тийнейджърите са склонни да спорят във всички случаи обикновено,независимо дли са прави или не.Gerince ме изненада със желанието си
да се учи.
На адрес ww.vanyog.com/grammar-bg/online/index.php можеш да си направиш справки за правопис.
Поздрави
цитирай
4. gerince - Благодаря отново. Надявам се скоро ...
12.12.2010 16:01
Благодаря отново.Надявам се скоро да имам по-голям напредък в най-скоро време и да събера още много мили и искрени коментари.Поздрави и от мен
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerince
Категория: Забавление
Прочетен: 18889
Постинги: 6
Коментари: 10
Гласове: 14
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031